AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan

  • masa pelepasan:2024-03-16 16:24:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:206
  • Penerangan pantas:

    Ancona,Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan mu

Kandungan artikel

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin,AnconaJembatan naik bimbit, faktor suhu dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

AnconaKeuntungan: Peralatan kerja ketinggian tinggi digunakan secara luas,AnconaEmbedded boarding bridge,AnconaJembatan pengangkutan khusus, stabil dan selamat, dengan julat luas operasi.

Alasan: Penapis diblokir.

Mersa MatruhWalaupun jambatan penerbangan hidraulik tetap telah menjadi biasa dalam industri logistik, bagi banyak industri, jambatan penerbangan hidraulik tetap masih konsep yang relatif tidak dikenali. Berfikir tentang kadang-kadang apabila and a memberitahu rakan-rakan anda anda mahu membeli jambatan boarding hidraulik tetap, banyak kali rakan-rakan anda akan bertanya kepada anda apa jambatan boarding hidraulik tetap dan apa fungsinya. At this point, you need to explain it well to your friends. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti sambungan yang digunakan oleh banyak penghasil logistik diantara forklift dan trak. Fungsinya adalah untuk memudahkan muatan dan membuang barang, mengurangkan secara efektif biaya muatan dan membuang manual, mengurangkan banyak masa transportasi logistik, dan dengan itu sangat mempercepat keseluruhan efisiensi kerja syarikat logistik. Semua orang tahu bahawa umumnya terdapat perbezaan tertentu antara saiz dan tinggi trak dan tinggi platform memuatkan dan memuatkan, dan forklift tidak boleh dimuatkan dan dimuatkan secara langsung. Jembatan muatan hidraulik tetap memecahkan rasa malu ini. Jembatan penerbangan hidraulik tetap sendiri stabil, menyediakan sambungan yang boleh dipercayai, membolehkan forklift untuk mengangkut barang dengan selamat dan cepat ke dalam dan keluar trak.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Peluang yang boleh digunakan untuk jembatan naik bimbit: jembatan naik bimbit terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang trak dan bekas di kilang, perusahaan industri dan tambang perusahaan pembangunan, perusahaan batubara, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, dan


AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan



Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

() Untuk bahagian sambungan jambatan naik bimbit, pemeriksaan berhati-hati patut dilakukan untuk memeriksa apa-apa kecepatan, seperti sambungan bolt. Jika ada, mereka patut ketat pada masa yang tepat. Selain itu, untuk semua peluru menyambung, sepatutnya ada pins terpecah yang tebal dan cukup.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Nilai tinggiSemak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.


AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan



Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

inovasi teknologiBan: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Pelayan menambah

Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

AnconaKehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.


AnconaMaklumat produk lain
  • Bandar KaifengBerapa harga pengubah 1000 KVAMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    Bandar KaifengBerapa harga pengubah 1000 KVAMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • TullamorePlatform angkat hidraulik hidraulik tetapSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

    TullamorePlatform angkat hidraulik hidraulik tetapSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

  • TullamoreJembatan pengangkutan yang tetapPengelasan dan pemakaian

    TullamoreJembatan pengangkutan yang tetapPengelasan dan pemakaian

  • Demi sungai,Jembatan boarding jenis platformCara membezakan antara kualiti baik dan buruk

    Demi sungai,Jembatan boarding jenis platformCara membezakan antara kualiti baik dan buruk

  • Demi sungai,Truk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriApakah langkah-langkah untuk memasang

    Demi sungai,Truk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriApakah langkah-langkah untuk memasang

  • Demi sungai,Mesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirRingkasan tawaran

    Demi sungai,Mesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirRingkasan tawaran

  • PingdingshanBerapa harga pengubah 1600KVACiri struktur yang perlu anda fahami

    PingdingshanBerapa harga pengubah 1600KVACiri struktur yang perlu anda fahami

  • LaytownPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganCara menggunakan berbeza mengikut keadaan

    LaytownPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganCara menggunakan berbeza mengikut keadaan

  • segera:Peringatan: Maklumat AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan memberi anda AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan oleh syarikat kami, perkhidmatan AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan. AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnconaJembatan boarding bergerakApakah nama kod dan kaedah meletakkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!